دل نوشته های یک مرد تنها
دل نوشته های یک مرد تنها

دل نوشته های یک مرد تنها

فرمیسک (اشک)

دل سنگین

دلـــ ـم خیلــی گرفته

با اینه بار امتحانات کوفتی بر شونه ام سنگینی نمی کنه

اما همچنان سنگینــــــــم

به زور تن لش خودمو از جام تکون می دم

این سنگینی از چیســــت؟؟

دوای این درد کیست؟؟ چیست؟؟

دلتنــــ ــــــگم

برای تمام نداشته هام دلتنگم

برای آرزو های بر باد رفته ام

بــــ ــرای...

خودم هم تعــــ ــــجب می کنم

آدمی مثل من چگونه انقدر بی پروا دلش گرفته

منی که تمام دنیا رو خالی از جریان می بینــــم

منی که بر احساساتم دکمه ی خـاموشی زدم

منـــــ ـــی کـــ ـه ...

نظرات 2 + ارسال نظر
الهی سه‌شنبه 1 بهمن 1392 ساعت 22:11 http://search44.blogfa.com

خدایا

از تو ثبات حال می خواهم

تا نتیجه اش شود ثبات قدم!

به سلامتی و خسته نباشید از امتحاناتتون به من سر بزنید منتظر نظره شما هستم.

درود بر شما

آیا تا به حال قصد داشته‌اید واژه‌های کتاب 504 واژه‌ی مطلقن ضروری (504 absolutely essential words) را بخوانید و به طور کامل و برای همیشه معنی آن‌ها را به خاطر بسپارید؟ آیا در این کار کاملن موفق بوده‌اید؟

.....

با سپاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد