دل نوشته های یک مرد تنها
دل نوشته های یک مرد تنها

دل نوشته های یک مرد تنها

فرمیسک (اشک)

چاره نووس - بخت

مـــــن گوڵێکی سیـــس و ژاکـــــاوم وجــــــــــــــــــودم پە ڕپـــــە ڕە

چـــــەرخـــــی سپڵەش بولبولێکە و هەر وەکو خۆی دڵ تـــــە ڕە


تـــــۆش هاودەســــــتی چارەنووسی و بۆ نەمانم هە وڵــتە

ئێــــوە دوون و من یەکێکم، کەی ئەوە ڕەسمی شـــــەڕە


دوژمـــنی وەک تۆم نەدیوە، پڕ بە دڵ خۆشم دەوێـــــی

قەستی گیانیشـــت ئەگەر بـێ، هەر بەلامدا تێپەڕە


چـــــاوەکەت جە لادمـــــە و پرچت تە نافی گـەردنم

بۆتە سێدارەی من، ئەو بەژنەی، دەیانگووت دڵبەرە


مەرگی من کە زۆر لە مێـــژە بۆتە ئاواتـــــی دڵـــــت

مـــــن دەمــرم و تۆش بە ئاهەنگی نەمانم هەڵپەڕە

نظرات 1 + ارسال نظر
الهی سه‌شنبه 17 دی 1392 ساعت 21:32 http://search44.blogfa.com

سلام. زیباست وبتون

ممنون میشم به وبلاگه من هم سر بزنید و منو لینک کنید تا

من هم شما رو لینک کنم و در ضمن نظر یادتون نره . با تشکر

ادرسه وبلاگم :http:search44.blogfa.com

سلام ممنون
چشم حتما قرار میدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد