دل نوشته های یک مرد تنها
دل نوشته های یک مرد تنها

دل نوشته های یک مرد تنها

فرمیسک (اشک)

بــــــ ــ ــاران

باز بــــــ ــ ــــــــــاران

باز تنــــها تو خــــیابان

باز یه جفت هندزفری

باز اشــــــــ ـــــــــک

باز بغــــــــــ ـــــــــض

باز حــــــــــ ـــــــــرص

باز صدای نفسی خستـه

باز شب در ؏مق سیــاهـــی

باز صدای رد پای سایه های من

باز ســــ   ــــایه هــــای شــــــب

باز ناله هـای این بغض نشکســــــته

انگار تمامی ندارد این حـ ـــــــــــــــس

تمامی ندارد صدای خرناس نفسهایی که گوشهایم را به تمسخر می کشد

 

 این رد پاها به کجاها می رســد؟؟

آیـــ ـــا تمــــامـــ ـــی نـــــــــ ـــدارد؟؟

آیا این ؏مر پوچ و بی هدف تمامی ندارد؟؟

می خــ ــواهـــــم پــرواز کنم در قعر زمین

من طـــ ـــــالب آســــ ــمان هــــا نیستم

فقـــ ــــط خــدایــــم را مــــی خواهــــــم

می خواهم خــــــدایم را در آغوش بکشم

و بی صدا بگویم خــــــــدا جون دمت گرم

تو دیــگه چــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــرا؟؟

من دیگه چــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــرا؟؟

آیا انســــانی ضعیــــفــتر از من ندیـدی؟؟

باز بـــــ ـــاران

باز انسان های خالی از انسانیت که با اشاره اشکهایم را به تمسخر می کشند

هـــــ ــــ ــــــــ ـــــــ ــه!!

به قــول رفیقم "کـــلافه ام"

کلافـــــــ ــــــــ ـــه از خــودم

از خــــــــــــدایـــــــــ ــــــــــــم

از نــاله های بی سر و ته وجودم

کــلافـــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــه ام

خدا بغلت را برای نوازش نمی خواهم

فقــــــــــــط از این آدمــ ــــا بیـــــــزارم

از ایــــــــن حســــ ــــــم بیــــــــــــــزارم

از این بغــض

از این اشک

از این بــاران


باز بــــ ــــــــ ـــــ ـــاران


در میان سنگفرش های خیابون تنهایی خودم را در آغوش می کشم

و به خوابی عمیق فرو می روم

نظرات 2 + ارسال نظر
raha دوشنبه 11 آذر 1392 ساعت 12:48

عالی بود آفرین

erfan شنبه 9 آذر 1392 ساعت 21:04

کاش دردام با گریه زیر باران آرام میگرفت، اما.............

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد