دل نوشته های یک مرد تنها
دل نوشته های یک مرد تنها

دل نوشته های یک مرد تنها

فرمیسک (اشک)

باز از من برای تو

بعد از مدتها دوری در خانه ام

همه دورم را گرفته اند

همه سراغم را می گیرند

اما بیشتر از هر وقتی دوست دارم در اتاقم باشم

در اتاقی که با تو زندگی کردم

اتاقی که تک تک شبانه روزم را با تو گذراندم

دوست دارم گوشه ای بشینم و چشمانم را ببندم

بمیرم و باز با خاطرات تو زنده بشم

دوست دارم همه آن روزها از نو با من زنده شوند

گرچه تلخی زیاد داشت اما تلخی های آن زمان زیباتر از خوشی های حالم است

پنجره ی سرد رنگی که همیشه از نگاه کردن در آن متنفر بودم را الان در آغوشم گرفته ام

چون تصویر تورا برایم مجسم می کند

در کنج اتاقی که همه تنهایی های زندگیم را در آن گذراندم تورا می بینم

خنده هایت

لحظه هایت

غمزه هایت

چشمانم را می بندم و دستانم را دراز می کنم به سمت خیالت

میشه دستامو بگیریی؟؟


نظرات 2 + ارسال نظر
gogleup.ir یکشنبه 15 دی 1392 ساعت 10:20 http://gogleup.ir

افزایش بازدیدرایگان ودایمی
لینک خودرا درمعرض دیدمیلیونها بازدیدکننده قراربدین تاازمطالب وبلاگتون دیدن کنن.

gogleup.ir

چـه تلـخ است یــادآوری ســر آغــــاز عشــقـی که گمــان مـی رفت جــاودانه بـاشــد

............ .................

کارت پستال های زیبا سازی برای وبلاگ و ارسال برای دوستان .. طرحی نو از فتوکده

دوست داشتید با نام : فتوکده | کارت پستال و سرگرمی لینـک کنید و خبرمون بدید

منتظر نظرات بی تعارف شما در سایت هستیم تا نقاط ضعف طراحی ها رو بشناسیم

آدرس بصورت لینک کوتاه (جلوگیری از اسپم) گذاشته شده بعد از ورود آدرس رو میبنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد